dry my soul.



i remember when we first kissed and how i didn't wanna leave your lips and how i never ever felt so high.



Fick verkligen ingen bra start idag på dagen. Försov mig från praktiken ;( vaknar i panik, kollar fel på klockan och tror den är 5 i 7 men nej den var 5 i 8 och jag skulle börja 7.30. Ringde och som tur skratta bara min handledare :) har några dagar att plocka bort så valde den och slapp stressa dit. puuh!


Istället slappa jag lite åt frukost i lugn och ro och begav mig sedan till gymmet för att träna 1 1/2 timme. Rätt sköt var det. resten av dagen har bestått av att tvätta och ta det lugnt. Helt okej dag blev det till slut. 


Kvällen består av onepiece mys i soffan framför tvn & nu blir det till att kolla bb och sen sova, praktik imorgon jue :) 


peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0