times like these.




fullt upp som vanligt och har helt och hållet tänkt på att skriva här. Tänkte passa på nu när jag tagit en paus i pluggandet. 

helgerna har gått väldigt fort.
förra helgen var en väldigt bra helg. Bio med älskling och sen bar det av på en mini-semester med pils och hans familj till Binz i tyskland :) bilder kommer senare! Blev även inhandlat lite smått och gått på vägen hem :) 

i veckan har jag tränat och haft mig för att komma lite i form ;P Sen kom älskade Sofie hem :) som jag längtat! 

Sen blev de lite äventyr i fredags med Sanne och Sofie på nova :) På kvällen kom Conny och de blev lite matlagning, sen vidare hem till Mamma och dom för att fira lillasyster och  patrik som har fyllt år :) Lördagen blev det en hel dag i hallen för att hjälpa till med handbollskolan! Sen blev de stress stress stress för att vidare till hörby och fira sofie och sannes födelsedagar :)

tråkigt nog var jag inte på jättebra humör :/ så kvällen blev inte så lång. Alldeles för mycket i huvudet som snurrar runt. 

igår var det bara slappe och pluggande som gällde för min del. 

Nu blir det frukost och sen blir de att fortsätta plugga (y) 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0