Holding on to what i got and love.


It's the little things that makes life big...


Sitter här och kollar BB eftersom jag missade de igår för jag träna. Kan säga att det känns verkligen att jag tränade igår, min kropp mår inte bra idag :/


helt sjukt vad jag har börjat sova dåligt, inte så konstigt eftersom jag har så mycket i mitt huvud som snurrar runt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har så mycket med skolan och allt. Nu måste jag även hitta en lägenhet, verkligen inte de lättaste. Har ni något tips på lediga lägenheter eller hyresvärdar så tar jag gärna emot det. Det är väl lika bra att försklara här varför jag och matilda ska flytta isär. Men vi trivs inte i huset längre som vi bor i pga. olika anledningar. Men vi har gillat att bo tillsammans och de har gått hur bra som helst.

puuh, ikväll blir det till att jobba också. Känns sådär bra när jag vet hur mycket jag har att plugga. Får hoppas på det bästa!

Dags att äta frukost och hoppas på det bästa att allt löser sig.

lever på hoppet!- peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0