you've been on my mind today.



i don't look back. still i'm dying with every step i take, but i don't look back and it hurts with every heartbeat.



oj, vad tiden går & oj vad länge sedan det var jag skrev här. Kanske ska uppdatera lite? dock har det hänt alldeles för mycket så orkar inte skriva allt. 

Vinter tiden är nu på väg, det känns verkligen för nu börjar det frysa om nätterna. Fick skrapa rutorna imorse vilket jag inte alls gillar. Tycker det är kallt om fingrarna, fast får skylla mig själv att jag inte har några vantar på mig. Bara 1 månad & 9 dagar kvar tills julafton, tiden bara rinner iväg. 

Pluggandet är i full gång & än så länge går det bra. Har 2 kurser avslutade, fast har bara fått betyg än så länge på 1 kurs där jag fick VG. Det kändes riktigt bra. 

Som vanligt jobbar jag fär fullt. Har börjat på ett nytt ställe nu som heter daglig verksamhet & fy vad jag verkligen trivs där :) Alltid lika glad efter jag kommit därifrån! Kommer dessutom helt på andra tankar än allt det som snurrar runt i huvudet hela tiden annars. 

Min underbara katt Stina bara växer och växer snart är hon ett halvår :O då blir det dags för sterilisering. Så vi inte får en massa kattungar här hemma. Jag och Matilda bor ju ihopa nu & Matilda har också skaffat ett katt. 

Inte nog med allt annat jag gör så har jag börjat träna ganska flitigt nu, vilket är väldigt skönt :) Tränar en hel del på nionde vilket jag ska göra idag :), på måndagar hjälper jag till att träna handbollskolan 04, väldigt roligt i alla fall & på onsdagar spelar jag innebandy med pågarna :) så ja, full rulle HELA tiden :) 

Får ju inte glömma bort min underbara pojkvän, han gör mig lycklig & jag är så otroligt jag att jag har hittat honom. Han är den jag litar mest på och som alltid finns där för mig. Conny Hellqvist, jag älskar dig! <3



Det är klart alla har svackor där allting inte är så jättebra. Jag är väl i den svackan nu. En massa svek av vänner hit och dit som man trodde var nära en, men nej tydligen inte allt vänder på 2 sekunder. Tråkigt nog. Saknar vänskapen väldigt mycket, men ja vad ska man göra. Har inte så mycket att säga i heller. Det var ju inte mitt val. 

Det är rätt roligt när man tänker efter. Man har alltid ftt höra att man aldrig ska svika vännerna för det är alltid de sm finns kar och inte"pojkvännen", men det spelar ingen roll hur mycket man än ställer upp så blir man stucken i ryggen. Jag är så trött på det. Vänskapen vara föralltid, men nej det gör den inte. Jag förlitar hellre mig på kärleken. Visst nu är det inte så bland alla vänner men, det har blivit för många vänner man har blivit sviken av nu, så förtroendet finns knappt kvar :S 


aja, nu skiter jag i detta och taggar inför träning och lite pluggande :) 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0