what a feeling.


You said "Hey, what's your name?" it took one look and now i'm not the same. Yeah you said "Hey." and since that day you stole my heart and you're the one to blame.



hade verkligen en härlig ledig dag igår. 

dagen började med sovmorgon och en mumsig frukost. Sen stack jag och pärlan hem till Lollsan för att dricka köffe och snacka skit :) Senare kom även Matilda och Lovisa med glass! mumsigt. Vi bestämde oss även för att laga mat och äta tillsammans. Lollsan och jag stack iväg och handlade, sen vidare hem till Stoffe. Sen satte jag igång och laga maten. riktigt imponerad över mig själv att det blev så gott ;P Sen satte vi igång en film för att smälta maten till det. Riktigt mysigt. sen bar det av hemåt. 

Kvällen fortsatte med myspys med finaste :) Blev att vi stack till Per för att kolla på bb med Per och Amanda! 

hade en riktigt underbar dag :) tack alla som var inblandade! 


idag har man städat lite och haft Lisa på besök :) fick även ett riktigt roligt besked! wiiie :) 

nej, nu får man väl fixa till sig. Sen bär det av mot jobbet! 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0