lips that felt just like the inside of a rose.




just when I felt like giving up on us, you turned around and gave me one last touch that made everything feel better and even then my eyes got wetter.



ojojoj vad dålig jag har varit på att skriva här. Får som sagt skylla på mycket jobb och umgåtts mycket med vännerna, så det har varit ont om tid för att skriva några rader här. Men nu är jag här för att skriva lite rader :)

har äntligen haft några dagars ledighet och kan inget annat mer än att säga att jag verkligen tagit till vara på dom och njutit ordentligt :) imorgon blir det på att jobba igen. börjar verkligen inte lugnt i heller utan nej, först 7-16 sen hem och sova lite sen är de på det igen och jobba natt 21-07. får se hur levande jag är på fredag. 

idag ser mina planer ut så att ska färga mammas hår och hon förhoppningsvis mitt :) sen blir det att se till och få lite mat i magen. Förhoppningsvis får jag träffa Conny idag också :) Får ju inte glömma att jag snart får besök av Emma och Zeppo så får väl stiga upp och klä på mig och kränga lite frukost också. 

vi hörs senare. 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0