give me everything.



håll mig hårt eller släpp mig helt.



jag skulle upp tidigt idag för att tvätta så blev det inte riktigt. Blev väckt av Matilda som ringde till mig. tur var det annars hade jag nog inte vaknat i nått så när tid. Är hemma nu så är i full gång med att tvätta. tycker det inte är så jätte skoj, men har ju inte så mycket till val. 


Ska på begravning idag också /: Erik Book lämnade ju tyvärr oss, så jag och Pils ska dit. så nu blir det att förbereda sig för det. Du ska veta Erik att du är saknad! 


Senare idag blir det att städa och tvätta bilen (y) det behövs verkligen! Sen ska jag bara ta det lugnt eftersom jag inte mår så bra idag /: ont i halsen, helt seg i kroppen och mår illa :S jag vill verkligen inte bli sjuk. Har inte tid med det! 

nej, får skriva mer senare. börjar känna mig lite stressad :S 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0