give it all.

du får inte ha mig som en dröm, när jag vill va din verklighet.

ååh, detta skulle ju vara en utav mina lediga dagar /: jag är för snäll känner jag! mår ju inte helt bra i heller. aja, jag får hålla ut. Har i alla fall sovit mycket bättre inatt, kan vara för mamma drog med mig till apoteket igår så jag fick hostmedicin och allergitabletter. Så nu ska jag bli fri från detta :) 

just nu sitter jag och degar lite i soffan. blir att kolla färdigt på hem till gården, sen får man ta och fixa till sig inför jobb, vilket jag inte är jätte sugen att göra. nej, nu får jag ta och vara lite mer positiv!

har en sån bra känsla i kroppen som får fram ett leende på mina läppar :) 


får ta och säga grattis till Christoffer Nathell som fyller år idag :) 


peace.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0