just can ́t get enough.


oh baby, i can't come down so please come help me out. you got me feelin high and i can't step off the cloud and ijust can't get enough.



har inte alls haft tid att uppdatera här i helgen. så får ta och göra det nu tänkte jag. det har verkligen varit en Jenny-helg :) 

Fredagen: jobbade till kvart i tio sen, blev det iväg och hämtade Jenny :) hem till mig och fixa till oss lite, sen bar det av ut på äventyr.. skoj hade vi i alla fall. Sen stack vi hem till mig och sov! vi fick även besök mitt i natten som stannade här och sov. 

Lördag: vaknade av Jennys telefon. sen kunde inte jag sova mer. Vi lyckades även väcka dom andra :P sen var dampandet och skrattandet i full gång :P Jenny och jag stack upp till konsum och handlade bullar och massa annat gott! det var inte helt fel att kränga i sig. Sen stack Jenny hem för att sova lite och hämta grejor. Och jag passade även på att ta en powernap efter mongosarna hade stuckit. 

sen var vi på g igen, stack och hämta Jenny och handla. Sen lagade vi riktigt mumsig mat till oss och fixade till oss. Vi hade verkligen beslutsångest om vad vi skulle göra :P men till slut blev det hem till glad och sedan vidare till dammstorp.

Söndag: vaknade av att en trevlig filur ringde till mig :) somnade om igen, sen bar det av till jobbet. Jenny räddade min kväll, blev att kolla på bb med henne :) riktigt trevligt. 

jag har verkligen haft en bra helg! :)

igår fick man jobba över lite på jobbet, aja börjar bli van vid det. Sen blev det hem och tvätta! har ju alltid sån tur när jag ska tvätta att det finns tvättetid :P hann även dammsuga lite här hemma! Jenny ringde och tyckte att vi skuller ut på en pw, klart jag inte kunde säga nej till det :) blev en massa prat också naturligtvis :P Matilda kom hit och besökte mig en snabbis! sen kom en trevlig filur och besökte mig :) vi stack hem till Elin och kollade på bb, sen blev det hem till mig och sova :) 

säger bara fy fan vad jag hatar min hosta >.< men klagar inte för mycket över natten för den har varit väldigt mysig :) hihi! och nu är det dags att göra sig redo för att sticka och jobba! 


peace.



Kommentarer
Postat av: Sändy

Jag och Jenny ska gå imorgon, häng på då :)

2011-03-23 @ 12:17:03
URL: http://manhattanfromthesky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0