remember that.


you're beautiful, every little piece.
when you find everything you looked for, i hope your life leads you back to my door. oh, but if it don't, stay beautiful.



En riktigt härlig dag! Vakna av att mamma ringde till mig och fråga om vi skulle äta lunch, för min del blev det frukost. Så upp och fixa till mig lite, sen åkte vi till smörgåsbutiken och åt baguetter :) riktigt mumsigt! Sen gick vi och kolla på lite kläder och snacka lite skit :) tack så jätte mycket mamma för en trevlig stund med dig. 

Kom hem och satte igång direkt med att städa här hemma! så nu ser det hyffsat bra ut här :) Pils kom även på besök! det var ett tag sedan vi hade lite Pils och Penny egentid. Vi hade en hel del att prata om eftersom vi inte har träffats själva på ett tag, trevligt var det :) 

jag har även kommit underfund med att jag är beroende av min kalender :S det känns hemskt att berätta, men blev av med den innan idag och det kändes som hela mitt liv försvann då med :O allt står ju i den dumma kalendern. Tror pils skratta inombords när jag sprang runt här och letade /: Men när man går på toaletten då kommer man alltid på vart man kan tänkas ha gjort av saker. så är det i alla fall för min del :P kom ju på att jag somnade med kalendern i soffan och under alla kunder vad fanns inte där, jo min älskade kalender :)

har även varit och jobbat idag, rätt chill tid 16.00-21.00! så nu är man hemma och degar lite. ätit lite knäckebröd och mumsat i mig lite glass :) har även hunnit med och kollat på avsittet av big brother från igår, så har suttit här och skrattat för mig själv! fy vad roligt det var. men säger bara usch hunken och Annie? vad var det liksom? :O aja, dom hade lite trevligt i alla fall. 


nej, nu blir det in i duschen och sedan somna till ett avsnitt av O.C :)      - Godnatt på er alla! :*










klänning, tröja, 2 par strumpor, träningstights och ett par trosor. det var det som var i mitt paket från nelly :)



peace.

Kommentarer
Postat av: Sändy

Ja, man vill bara kräkas. Jag och Lolla planerar att åka dit och tortera dom, are you with us? :)

2011-03-16 @ 00:01:27
URL: http://manhattanfromthesky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0