smile.




when i'm dreaming yes i know i'm gonna dream, dream about the time when i'm with you.



säger bara usch, fy, bläh, örkh på detta vädert. roligt att man har jobbat i det också. Kan säga att det var inte alls roligt att köra på lantvägar direkt! såg en bil som hade kört av om de inte var 2 st. Jag såg ju fram emot att våren var på ingång, men fel hade jag tydligen. 

jaja, jag har haft en trevlig dag på jobbet annars! har ju lärt mig mor, far, sommar och vår på teckenspråk! rätt kul, man kanske skulle ta och lära sig det :) jag och nathalie krängde lite thai-mat på rasten, riktigt mumsigt. alla har varit på bra humör, förutom att jag känner att jag håller nog på att bli förskyld. gillar inte det alls. ska det bli en sjätte? det återstår att se. har ju inget imunförsvar överhuvudtaget :( 

ser verkligen fram emot denna helgen, dock ska jag inte avslöja än vad som kommer hända! men skoj kommer det bli :) 

nej, nu blir det att glo på lite O.C! säger godnatt på er även fast jag inte ska sova riktigt än :) 


peace.


<3

jag vill ha sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0