skin skin som den sol du är.



you spin my head right round, right round when you go down, when you go down down.



var uppe tidigt idag, inte alls van eftersom jag mest jobbat kväll. Men jag kom upp i tid för en gångs skull :) slutade kvart i ett så det var en kort dag idag. Har varit härligt väder, förutom att det har blåst. Men aja, solen har varit framme idag i alla fall, alltid något ju! 


än så länge har jag tagit det rätt lugnt. fick Jenny på besök vilket var ritkigt trevligt :) druckit te och krängt kakor! HAhah, fick smått panik över att min kaffekokare inte fungerade. Jenny och jag kunde inte fatta det riktigt varför. Sitter och snackar och plöttsligt kommer jag på, varför var tvn avstängd. Jag bara nej, fan måste jag köpa en ny tv nu också :O var ju inte så länge sedan jag köpte den. Vi kom fram till att de måste ju vara något med strömmen, mycket väl var det så proppen hade gått sönder och helt plöttsligt fungera både tvn och kaffekokaren igen och jag blev lugn :P HAHA! rätt kul var det ändå. Vi stack sedan upp till outleten eftersom jag aldrig har varit där, gjorde ju ett kap som jag är mycket nöjd med :) sen blev det en runda in på cg också när vi ändå var där! tackar så mycket för en trevlig eftermiddag med dig Jenny :) 

nu är man hemma igen, dags att göra sig redo för att lira lite innebandy med pågarna :) Sen får man se vad som händer och sker är på toppen humör i alla fall!


Peace.




dessa hitta jag på outleten. riktigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0