secrets.



there's a fire starting in my heart, reaching a fever pitch and it's bringing me out the dark.




väldigt väldigt skönt att vara ledig idag. tog lite sovmorgon! sen kom Elin hit med skagenröra baguette som jag bara älskar (den ska vara från smörgås butiken, annars är den inte god). Spelade lite, snackade skit och drack kaffe :) riktigt trevligt. Sen tog jag tag i min tvätt >.< passade även på att sticka hem till mor och dom för att slipa och lacka mitt bord. Patrik är snäll och lackar det imorgon igen när han slutat jobba. 

kände inte alls för att göra någon avancerad mat så blev billy´s pizza, det funkar alltid! tänkte även att jag snart skulle dra mig ner mot nionde och träna lite och få lite färg på kroppen :) ska bara vänta på tvätten. Får se var det blir att titta på big brother ikväll!? aja, det blir ett problem till senare. 


vet om att jag är dålig på att säga det, men tack mamma och Patrik för ni ställer upp så mycket för mig och hjälper mig med en massa saker :) är väldigt tacksam för det! ni är BÄST! <3


ååh, jag vill verkligen ha helg nu! bara för att jag äntligen är ledig, och ja för ni kan tro att jag ska njuta av den till max med en massa gott att dricka och underbart sällskap :) 



peace.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0