lilla lady.


you make me smile, that's what you do to me.



igår drog Elin med mig till gymmet. det blev spinning och core! säger bara fy vad öm jag är i röven idag >.< hemskt. som tur känner jag inte så mycket i magen!

idag blev det att gå upp i tid för att sticka och jobba. ovantligt pigg, men ändå inte. ville bara ligga kvar i sängen egentligen och mysa. Aja, var bara till att sticka och jobba. allt har verkligen gått i ett. så rätt skönt att vara hemma nu! men dock är jag inte hemma så länge till. blir att försöka åka till cg med mamma, moster, kusin och syskonen och sedan försöka hinna äta någon våffla innan man börjar jobba 16 igen. jag som trodde att jag bara skulle jobba till kvart över ett idag, men nej icke! det är bara på det ikväll igen (y) så mina planer denna kvällen blir inte som de skulle. 


hoppas ni alla får en trevlig fredag! 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0