life goes to a party.





bottles up, the beat is droppin' as we hit the floor, everybody's going crazy, screamin' out for more.


igår var det lilllördag. började bra med lite jobb, sedan blev det hem till mor och dom och fixa bordet. slipade och lackade de. så nu är det nästan färdigt! efter stack jag och lirade innebandy med pågarna :) blev av med lite kalorier men dom fick jag tillbaka lika snabbt igen :P min kväll avslutades riktigt bra med Sandra och Jenny :) drack gott, snacka en massa skit och kollade på bb. tackar för en riktigt trevlig kväll! Inte nog med det älskade Matilda har kommit hem till Sverige igen så hann även med att träffa henne :) 


idag har jag inte gjort så mycket än så länge. varit på apoteket och hämtat ut mina p-piller och lite sånt! nu latar jag mig lite på soffan. funderar på att ta tag i denna dagen och fixa lite här i lägenheten. bära ner kartonger som jag inte alls orkat ta tag i. Sandra kommer hit en runda efter hon har slutat jobba :) 


ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det återstår och ser :P händer säkert alltid någonting :) 



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0