always on my mind.





if I only could, i'd make a deal with God.




jobb jobb jobb och lite mer jobb! så har mina närmaste veckor sett ut. varit ledig 3 dagar på 17 jobbedagar. har därför inte haft så mycket vettigt att skriva här /: så idag är jag rätt trött i kroppen, tänkte jag skulle vila ut! men icke. vaknade halv 9, sen kunde inte jag sova mer >.<


joel åkte tillbaka till afghanistan igår /: hann säga hejdå! men fy gillar inte alls det. Elin måste ha det ritkigt jobbigt! jag hade aldrig klarat av de. fast man vänjer väl sig! usch, var rädd om dig Joel. 

kan inte fatta, vill inte inse, vill bara ha dig här! i måndags var det ett år sedan du försvann från oss ): kan inte fatta att det var så länge sedan, känns som det hände igår! du är saknad varje dag. om jag hade kunnat ändra på allt så hade jag verkligen gjort det! du lämnade ett tomt hål efter dig. hoppas verkligen du har det bra, för det är du väl värd! <3


hade precis besök av min låtsas pappa här. han skulle hjälpa mig och sätta upp bordet och tvn, men blev inte ritkigt som vi ville. får göra några ändringar, sen kanske det blir bra :) blir att fixa till mig sen lite och sen sticka hem till lolla för att hjälpa henne att måla :) tycker det är riktigt skoj, kan ju inte få bättre sällskap i heller! 


måste även berätta att min älskade mobil har nu lämnat mig och somnat in ); saknar dig som bara den! du var mitt allt, förstår inte hur du kunde göra så mot mig! min bästa vän som aldrig svek mig. Men nu orkade du väl inte med mig längre ): uuhu! rest in peace. <3



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0