there you go.



It starts in my toes and i crinkle my nose. Wherever it goes i always know, that you make me smile.



hejhopp, det har varit fullt upp. Men nu börjar allt lugna ner sig lite och jag är ledig :) 


har börjat på nytt jobb :) gillade stället som bara den. hoppas på att få mycket jobb där nu :) Fast börjar ju snart på mitt sommarvikariat så det kommer ju bli lite svårt. Får väl jobba mycket då så jag hinner med båda ställena :) 

Nu har alla börjat ta studenten. Nilspils och Fisen tog igår :) Så igår var det full rulle :P först blev det att fixa till brandbilen pils skulle åka med, sen fixa till sig och dra in till Eslöv. Kändes inte riktigt som min dag igår men det blev rätt bra ändå :) hällde dock ut lite cider över mig och min nya klänning mindre kul, men jaja! Matilda, Robin, johan, hasse och jag hade rätt skoj på vägen till Eslöv. Jag satt och blåste upp ballonger, så hade hasse sitt fönster nere, så ballongen bara åkte ut :P illa, men vi klarade oss. väl framme vid trollsjön var det bara till att fixa brandbilen med alla ballonger och björk kvistar. sen var det bara till att vänta. Pils blev rätt förvånad när jag och Matilda dök upp bredvid honom på vars en sida och skulle visa vart han skulle. Han hade ju ingen aning om att han skulle åka brandbil :P Pils blev helt överlycklig :) det kändes bra för då lyckades vi. Resan till Höör var så jävla rolig :) Fast vi har ju alltid skoj, så det är ju inget nytt!

När vi väl kom fram till folketshus var det bara för mig att sticka direkt vidare till Fisen för att fira henne lite. Åt där och lite sånt, sen drog jag och sandra vidare till Pils. Då var det direkt till att hålla rimmtalet som jag och sandra fixade ihopa :) Nervös, men det gick hur bra som helst! Han blev glad över presenten som var en porsche leksaksbil och presentkort på körlektioner! väldigt nyttig present, som han är i behov av.

det bar av vidare till jägers efter vi varit hos Pils ett tag. MEN ALDRIG MER SÄGER JAG! fy fan, 16-18 års jägers går jag aldrig mer på. börjar känna mig gammal ju :S Så det blev en tidig kväll! Fast det var rätt skönt.


idag har jag bara tagit det lugnt och varit med finaste conny hela dagen :) massa myys! krängt thai-mat har vi gjort. det är så mumsigt! Kollade även lite på bb, rätt roligt avsnitt idag (y) hehe. nej, om man skulle sätta igång en film och somna till den. hade inte varit helt fel för nu börjar jag bli trött!


peace.  




pils vrål åk :)


pyntad och fin!


här har vi ju pils också :) 


tihi, finaste! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0