tell me why.



with every kiss and every hug, you make me fall in love and i'm so glad to be yours.



idag är en sån dag som jag är helt borta i mina tankar. har väldigt mycket ångest över det mesta. men frågan är varför? 

tankarna går åt vad vill jag få ut av mitt liv. vad är det jag verkligen vill göra. jag har verkligen ingen aning :S det får mig bara att må ännu sämre. ska jag bara låta tiden försvinna och hoppas på att något händer. nej, jag kan inte göra det. 

jag vill hitta mig det fasta jobbet som jag trivs med. men var är det? känns som jag står helt stilla medans tiden bara fortsätter gå... åååh! varför? varför? varför? jag är så nöjd med allt annat som jag har runt omkring mig. Men inte med vad som gäller min "riktiga" framtid. kommer ju aldrig fram till något vettigt i heller :S 


jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska sluta röka (y) det är på tiden. Så på söndag senast ska jag ha slutat! måste ha lite tid på mig att trappa ner först. Denna gången ska jag verkligen sluta med det också. 

Imorgon ska jag beställa tid till att tatuera mig :) längtar som bara den! 

nej, om man skulle hoppa in i duschen och sen göra smoothie och fortsätta mysa och tänka. så får det bli. 


peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0