snälla bli min.




now i know . yes, it’s here i belong. by your side, in your arms. you are my destiny, you are my light, shining so bright.



Har verkligen haft en underbar helg med en massa trevligt folk :) rätt skönt att vara ledig så många dagar. Känner att jag har hunnit vila upp mig lite i alla fall (a) Men nu ska jag inte klaga så mycket över det! 


hade världens mysdag igår :) Matilda, jag och Lovisa stack till stranden i Åhus för lite stek, bad, picknick och mys. Vi orkade dock inte ligga och steka så länge, så vi stack till hamnen och åt glass i stället. Sen bar det av vidare till Matildas mormor och morfar för att bada i fårabäck där dom har sin stuga. ( mitt första dopp detta året). Var dock väldigt kallt. Vem kan inte motstå att gunga på en gungbräda, inte vi i alla fall :P så det blev lite lek också. Deckade på sängen så fort jag kom hem :S lagom trött! 

På kvällen blev det mys vid vaxsjön med Matilda, Lovisa, Pils och Älskling :) grillade marschmallows, åt jordgubbar, chips och massa annat. Mycket trevligt var det!

kvällen avslutades med en massa mys med min fina Älskling :) Åskade ju knappt lite igår, så tur jag hade min connyponny här hos mig! <3



nej, nu blir det till att göra sig redo för jobb! börjar ju mitt sommarvikariat idag (y) det känns väldigt bra att ha bestämda tider, dock kommer jag nog inte hinna med så mycket denna sommaren. blir väldigt mycket jobb. aja, bara till att gilla läget :) 


peace.





Första doppet i år.

Mys på bryggan.



Flyga flygplan kan vi.

<3



fårabäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0