världens tråkigaste lördag.




I could make you happy, make your dreams come true. Go to the ends of the eart for you, to make you feel my love.



Har sovit väldigt dåligt idag /: det suger! har i stort sett vaknat varannan timme. Inte alls bra för min sömn. Halv 2 gav jag upp att sova. Blev mys med min fina Stina! var ganska behövligt. Kollat lite när sverige spela.


Mitt i allt ringer Stoffe som en liten räddare i nöden. Stack dit där och kolla så fint han har gjort det där hemma. Så man fick lite skratt idag. Tackar Kennie & Stoffe för det. 

Nu sitter jag här igen i soffan och har så fruktansvärt tråkigt. Jobba natt en hel hel är inget att rekomendera. SÅ JÄVLA TRÅKIGT! man har ju inget liv då. BLÄÄH! sitter bara och räknar ner tills jag börjar jobba (y) så mycket har jag att göra idag. Kanske skulle plocka upp granen och fixa den? känns som en idé, har ju inte så mycket annat för mig. 

Känner mig på så bra humör idag, NOT! inte taggad på något. Får ta att hitta på något för att fördriva tiden. 


Kom just på att snart åker jag ju iväg också.


Peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0