feel like i could fly.




Wake me, i'm dreaming. Is my heart still beating, cause this life has never felt so good. Let's let this feeling go on.



Helg igen plus att det är ny månad. December är kommen :) 


Vill inte påstå att jag har gjort så mycket mer än att jag har sovit länge :) hjälpt mamma och dom lite, varit på city gross och handlat Matildas och min julgran plus lite annat! 

ikväll har jag och min älskling lagat mat tillsammans, det blev pepparoxkött något!? & klyftpotatis, sallad och bearnaisesås. Mycket gott var det! Sen blev det mys framför tvn till idol :) HEJA AMANDA FODELL! Tiden gick för fort :( 

Nu sitter man här på jobbet och vill bara att tiden ska gå fort, men det gör den verkligen inte :( 
Skrivit lite julkort, äter nötter, druckit min redbull & tänkte ta tag i pluggandet nu. så jag förhoppningsvis slipper det sen :) 

har börjat tänka som bara den på att tiden bara springer iväg, det är snart 1 år sedan jag träffa min underbara pojkvän & om några dagar har vi varit tillsammans i 6 månader :) helt sjukt! Är så otroligt glad att jag träffade honom. Jag tackar dig lollsan för det :) Älskling, du gör mig hel & så sjukt lycklig! <3


Hmm, nej om jag skulle ta och plugga lite. 


Ni som är ute och roar er, hoppas ni har skoj! & ni som sover hoppas ni sover riktigt gott! :) 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0