two days left.



I don’t wanna live another day without your body next to me. i´m not gonna let them break us down,cause Baby I know now it´s gonna take a lot to drag me away from you -I´ll fight for you.


Har inte alls sovit mycket idag, men är trots det inte trött! låg och dega i sängen till halv 2 rätt skönt :) Jag och Stina har myst som bara den :) hon vet vad jag behöver på morgonen, ligger och väntar sidan om mig och väntar på att jag ska öppna ögonen sen vet hon att det blir mys :P

Har för mycket tankar som snurrar runt. Men har äntligen fått lättat lite på hjärtat, så nu känns det bättre. 


Var och tränade en runda nu. Rätt skönt för kroppen! Man slipper tänka så mycket då också :) 


Nu blir det till att packa inför färden & sen får vi se vad som händer efter det. Lite roligheter hade inte varit helt fel. 


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0