Start of something good.



Boom boom boom
That’s how it goes.
Everybody get your hands up, come close.
We gonna dance the day and the whole damn night.


Helgen flög förbi lika snabbt som den kom.


Blev pannkaks frukost med farmor och farfar innan de bar av med tåget hem till Skåne! Saknat min fina pojkvän så de blev mys med honom hela kvällen :)

Sen kom lördagen och jag blev hundvakt :) passade Smilla hela dagen. Vi tog en långpromenad! Blev sedan att fixa till sig och sticka till Hörby för att umgås med Conny och hans vänner och dricka lite gott :) kvällen avslutades på valvet med Sofie och Sanne :) vilken kväll, så galet bra! Var verkligen i behov av att ut och roa mig med vänner & så lyckat det blev :) Stack hem till älsklingen sen för att sova! Lagom trött var jag :p

Vaknade och var riktigt bakfull :s mådde riktigt kasst, brukar aldrig må så dåligt :/ aja. Sov så gott som hela dagen sen blev de kvälls mys med Conny :)

Så var de måndag igen och upp och jobba. Efter jobb blev de hem till Conny och laga mat! Korvstroganoff och ris, mums :) blev en riktigt trevlig kväll!

Idag hade man verkligen sovmorgon :) så har slöat en hel del framför Tvn! Snyggade till lite i min kärleks lägenhet och stack vidare till Sofie innan jobb för att umgås med henne och Sanne :) mycket trevligt var de! Vidare till jobb och tiden gick väldigt snabbt. När man kom hem fick jag trevligt besök av Sanne och Sofie :) så vi har suttit och snackat lite och jag har haft väldigt trevligt :) tack för ni kom! Detta får göras om :)

Nu blir de att mysa med min fina katt som verkar ha saknat mig en hel del innan man ska sova! :)


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0