someone.


nothing i do seems to turn out right.

Då har mer än hälften av denna natten gått också. Synd bara att tiden går så långsamt. Hunnit med än så länge att kolla på 3 dansfilmer Honey 2, you got served & beat the world. Honey 2 var den som jag tyckte bäst om av de filmerna. Hinner förmodligen med en fjärde film också. Glömde ju boken så har inte kunnat plugga inatt, vilket suger. Får ta igen det senare idag istället. 


Mycket jag ska försöka hinna med idag efter jag vaknat :/ får väl ta och packa också, så det är gjort. Man vet ju aldrig vad som händer eller dyker upp. 


Känner hur tankarna bara snurrar runt i huvudet, jag håller på att bli knäpp på det. Jag är så trött på att kämpa hela tiden. Allt bara suger ut energin i min kropp! Hur orkade jag med allt när jag var mindre. Känner min som en uppblåst ballong och bara väntar på att spricka. Jag förstår inte varför jag har blivit så känslig, jag har aldrig varit såhär förut. Har bara lust att släppa allt och gömma mig ett tag, men det går ju inte i heller :S Det försvinner väl snart hoppas jag. - jag har i alla fall bestämt mig för att sluta kämpa och lägga ner energi på vissa grejor. 

Ååh, jag borde inte vara vaken på natten, jag tänker och grubblar för mycket på allt då. Jag borde ligga och sova och bara drömma bra drömmar. Men snart för jag göra det :) Längtar verkligen till sängen och min fina Stina! <3


Nu blir det nästa film. Kommer säkert in och skriver några rader till senare. skönt att släppa lite på trycket. 



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0