Shopping.

You are my dream.



Det blev upp tidigt imorse i alla fall tidigt för mig! Blev att äta frukost med farmor & farfar! Lite överraskning eftersom dom inte visste att jag var i Dalarna :p dom blev väldigt glada över att se mig :) träffade på Birgitta också som var där.

Vidare hem till pappa en runda, sen blev de upp till stan och göra lite ärende :) var på Kenneths jobb och hälsade på, passade även på att hjälpa till lite :)

När Erika var färdig i skolan stack vi till kupolen för lite shopping :) mycket trevligt var de! Vi avslutade med lite tacos :)

Nu sitter jag i soffan helt utslagen! Rätt nöjd i alla fall med att jag har fixat julklapp till min sambo, syskonen, pappa & Conny :)

Har ångest över att jag borde plugga men har ingen ork :( får se, de kanske kommer!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla lite tv :)

Längtar efter min fina älskling & min gosiga Stina!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0