PAAANIK!

If you ever leave me baby,
Leave some morphine at my door
‘Cause it would take a whole lot of medication to realize what we used to have, we don’t have it anymore.


Nu har dagarna gått fort igen :/

I måndags kväll stack jag till kära Mia och sov hos henne :) hade jätte trevligt, en massa att snacka om.
Blev lite skilda världar när vi vakna, sen bar de av till höör för att passa Agnes :)

Lite innan 17 stack jag hem och byta om till träningskläder och stack och träna ett pass på nionde.
Hem, duscha göra kycklingsallad och vidare till jobb för att jobba natt. Natten gick ovanligt fort :) vilket var väldigt skönt.

Sen hem för att sova. PANIK! Jag vaknade 18.30 av att någon ringer mig. Knappt ångest över att jag har sovit i 11 timmar. Allt som jag hade planerat var förstört :( iväg snabbt och hämtade upp Amanda, sen blev det innebandy med killarna. Tur var nog de för annars hade jag nog inte kunnat sova sen :s

Eftersom inte jag har träffat min älskling på 4 dagar har ju saknat ihjäl mig efter honom, så stack hem till finaste efter innebandyn :)

Nu ligger jag fortfarande kvar i hans säng, men nu är det dags att stiga upp har mycket jag ska hinna med idag!

Jobb nästa!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0