god jul.



love, don't you buy me nothing. i am feeling one thing, your lips on my lips. That's a very, merry Christmas. It’s the most beautiful time of the year Lights fill the streets spreading so much cheer.


Tiden har gått fort och jag har bara pluggat och jobbat känns de som. Hunnit bli förskyld har jag också gjort nu dom senaste dagarna. så ja, vintern är här. Dock har vi ju inte fått någon snö, så har inte haft någon dirket känt att det är jul. 


Idag är det julafton och den är snart förbi. Vakna upp sidan om min fina älskling. Hur underbart som helst! fixat och trixat och haft det mys. Stack sedan iväg hem till svärmor och svärfar. Har haft väldans mys och mycket skratt och ja jag har bara njutit :) dock hade jag väldig ångest över att sticka till jobb, hade bara velat vara kvar och fortsätta ha trevligt. Så blev det inte. Kvällen och natten avslutas här på jobbet. 

igår stack jag och conny hem till mina föräldrar och umgicks lite. Öppnade julklappar och lite sånt! 


tack alla för fina julklappar. Tack älskling för din fina julklapp, du är underbar! 


Känslan som finns inom mig nu, den går inte att beskriva. Men den finns där tack vara mina fina vänner, familj och speciellt min underbara älskling. <3 


nu säger jag godnatt! det blir nya äventyr imorgon. 


peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0