turn it up.


I can hardly breathe, you make me wanna scream.




ett tag sedan man skrev här ja /: jobbat som bara den, så därför jag inte hunnit skriva så mycket här. Även varit med underbara vänner och finast :) 

snart är april månad över. tiden bara rinner iväg :S Men jag klagar inte, för jag har haft en riktigt bra månad. avslutar min månad med lite mer ledighet eftersom jag jobbat så mycket, så är värd det känner jag. 

fick även ett väldigt tråkigt besked igår /: Vila i frid vännen! vi kommer alla sakna dig Erik. Hoppas du har det bra där du är. Är glad att jag fick lära känna dig och tiden man fick med dig. Vi ses snart igen. <3

idag har det varit en Mia och Jenny dag :) har saknat dig hjärtat. Solat, ätit pannkakor, lekt med Agnes varit ute och gått i en och en halvtimme, spelat spel med Pils och Stoffe och även ätit min goda specialare :) tack för idag! 
nu är det dags att sova. Är ledig imorgon också, men imorgon står det solning och tvätta på schemat (y) 



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0