lucky you.



what am i going to say when you make me feel this way, i just mmmmm.


då var måndagen här igen. har hunnit med en massa sen jag skrev här sist. orkar dock inte berätta om allt! kan berätta lite om helgen. det är ju trots allt den som är roligast :P 

fredagen jobbade jag till 21! hade rätt skoj på jobbet som vanligt. sen blev det snabbt hem och fixa till sig lite och under tiden kom fanny, Matilda och lovisa hit :P de skulle förfesta här innan jägers. sen bar de iväg för att hämta robin och johan och sen blev det vidare till hörby. kvällen försvann rätt fort! 

Lördagen blev det att gå upp i lagom tid. Upp till systemet och hem och fixa och dona lite. Sen ringde Robin och fråga om jag ville hänga med till bjävereds dammarna. Var där i över 3 timmar :) det gjorde gott att vara ute i friska luften (y) Lämnade av Robin för att sedan sticka och hämta matilda. Hem till mig och fixa till oss. dock pallade matilda inte en kväll till ); så det blev jag och pågarna som förfesta hemma hos mig. Sen drog vi vidare hem till Jenny :D hade riktigt skoj! kvällen avslutades på jägers. Tack alla för en riktigt trevlig kväll :) 

sov så gott som bort hela söndagen, var rätt skönt! Stack hem till Jenny, blev dock inte där så länge för vi skulle hem till hennes mamma och äta tacos, muums säger jag :) riktigt gott och mycket skratt. fick matilda på besök en liten runda :) sen avslutades min kväll i hörby med trevligt sällskap och kolla på bb! 

ska verkligen inte klaga över min helg. synd bara att den var så fort över!

idag har man hunnit jobba, tagit en powernap, lagat mat, nu ska jag ta och dammsuga lite här hemma och så. sen blir det att träna kettlebell med Elin (y) sen vet jag inte hur kvällen avslutas, men det blir säkert bra! wiihoo, vilken måndag! 



peace.





en lagom sleden Matilda och en väldigt taggad Jenny :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0