fiskar som viskar.



now i'mma dance like i never dance. sing like i never sing, dream like i've never dreamed.


underbara lediga lill lördag! kändes riktigt bra imorse när man vakna och visste att man var ledig. dock har jag inte orkat göra så mycket som jag velat. men aja, har njutit av dagen i alla fall. 

stack hem till Lollsan innan och drack köffe. sen stack vi och handla. Innan jag skulle lämna av Lollsan skulle jag hämta en grej hos mamma, då körde vi förbi en butik med massa fina saker. Har sett att den varit där innan, men har aldrig varit där inne. usch och fy vad fina grejor där var :S varför har man inte varit där inne tidigare? :O aja, när lönen kommer blir det att sticka dit igen (y) 

precis krängt lite pizza. blir att fixa till sig nu och sen dra ner till gymmet med carro och efter det blir det att köra till hörby för att spela fotboll (y) ska bli riktigt skoj. det var inte igår man gjorde det! vet inte vad kvällen mer har att erbjuda, men det blir säkert bra! 


tagga tagga tagga. 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0