stay the night.


take me away, to better days. take me away, a hiding place.



hade en mycket trevlig fredag igår. Tackar Malin och Chrille för det :) ibland blir man bara så jävla trött på allt och idag är det en sådan dag för mig. Trött på allas skitsnack. Skaffa er ett eget liv och bry er om de istället för att lägga er i andras. Så trött på att ha vänner som går en bakom ryggen. Vad lönar det er? det är en riktigt bra fråga. Är man avundsjuk eller vad är det? Nej, nu ska jag försöka släppa detta, för kommer inte fram till något vettigt ändå. Lördag idag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på faktiskt. Hade varit skönt med en riktig myslördag, men vad lönar det sig när man inte har något trevligt sällskap. ååh, detta har verkligen inte varit min vecka överhuvudtaget /: kan inget mer än att önska att nästa vecka blir bättre, men det återstår ju att se. imorgon är det första advent och idag är det 2 månader till jag fyller år. Vart tar tiden vägen? jag hinner fan inte med :S imorgon består min dag av endast jobb, hela dagen lång. är hemma på lite timmar bara (y) nej, hoppa in i duschen nu och komma på vad jag ska göra resten av denna dagen. 


Oh, I wish you were here.


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0