Hide behind an empty face



I'm running around in circles, baby ...



jag kan inte förstå, JAG TAR STUDENTEN OM 14 DAGAR :D det ska bli så sjuukt nice! men känner all PANIK, vad händer sen? vad vill jag göra med mitt liv? jag vet fan ingenting :S känns som inget vill gå mina vägar ... det börjar bli riktigt jobbigt med allt. känns som sommaren börjar komma :D vilket känns riktigt bra.

sitter och glor på sex and the city, fy fan vad jag gillar det programmet :) tredje kvällen i rad jag sitter och kollar på de och då visar dom 3 avsnitt :D ÄLSKA <3 har en mycket trevlig fluga som vill hålla mig sällskap också, men det gillar jag inte riktigt >.< sjukt jobbig !

helgen ser rätt bra ut faktiskt (y) kommer hända mycket roliga saker. imorgon blir det att kränga mat med dansen i eslöv :) på lördag blir det att åka till Tosselilla med besse, nerri, shipe och en massa :) känns som det kommer bli riktigt skoj ! kvällen är inget bestämt än. på söndag blir det konfirmation för kusinen! så det blir en lugn dag :P

om en vecka åker löshåret i :) ser framemot de som fan. känns som det kommer bli riktigt bra (y)

tiden går riktigt fort nu :S

nej, ska kränga upp mitt marabou choklad nu :)


puuuss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0