trött trött trött

fy fan vad degig man kan vara...

har sovit bort 80% av min dag idag :S det känns inge vidare. skulle jobbat idag men blev inget av det >.< DUMT! bajs på dig Emma. DITT FEL IDAG :P men det känns bättre men rumpan och allt idag, fast har varit så fruktansvärt degig :S kollat film har jag gjort ice age 3 var länge sen jag skulle kolla på den men nu har jag gjort det :P var ju inte lika rolig som dom andra men gullig :) gilla den :P lillebror kom in i rummet och såg direkt att jag kolla på den så han stanna kvar en stund och kolla lite på den med mig :) sen sov jag lite till :P

sen fick jag mig ett ryck och ville inte vara hemma själv och bara dega, så följde med Bullen, ström, melin och danne hem till natha och emma :) mycket skojsigt! kolla på idol och sen spela vi twister och sen gissa ordet eller vad det heter :P riktigt skoj! jag gillar det spelet, men måste fan testa spela det när man är riktigt full :P då borde det vara ännu roligare :) hehe.

jag är nöjd, imorgon är man ledig igen (y) vilket jag gillar väldigt mycket :) och blev precis bjuden på fest vilket gjorde mig ännu nöjdare :) WIIIHO! precis vad jag behövde och var riktigt pepp på :P (AA) hehe. ska bli riktigt skoj! vet dock inte vart den är men jaja, ska med Anette i alla fall och det är alltid skoj :) träffa lite nytt folk vilket jag gillar en massa :)

nej, nu blir det att kolla en film, sen sova kanske :P

GODNATT :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0