toppen helg!

helgen har varit toppen...

fredagen blev det massa olika fester (y) festa med anette, glenn och oskar :) sjukt skoj, det var verkligen länge sedan. förfesta hos oskars mamma, sen blev det hem till helge! träffa på robin där för han var fylletaxi :) skojskoj! sen drog vi vidare till Martin, mysket trevligt. åkte i sulans koffert dit xD svin kul :P HAHA! nöjd att jag fick plats, men det var gått om mått :P HAHA! rökte vattenpipa och så där, trevligt! sen blev det hem, prata med sandra hela vägen hem får tyckte det var läskigt att gå hem själv! bullen skulle ju med mig hem från början, men någon var sugen och stanna kvar :P HAHA!

på lördagen besökte sandra mig en runda och så, fixa till här hemma! oj glömde säga att jag städa mitt rum på fredagen också :p duktigt av mig :) ja, till lördagen nu igen då :P fixa här hemma och så för skulle ha mys kväll med rodde! så stack och hyrde film först den nya wallander och en annan som handla om barcelona ngt :p HAHA! sen hem igen laga mat och efterätt (y) lyssna så duktig jag är :P det var första gången jag laga riktig mat :P och det smaka FAKTISKT BRA :) stolt över mig själv! det blev lassangetter till mat och chokladpudding till efterätt :P fixa med massa ljus och sånt i hela rummet vi satt och åt i och kolla film, riktigt mysigt hade jag gjort i alla fall! det var en riktigt trevlig kväll, den behövdes också :) prata en massa och det kändes verkligen bra :) fortsätter det såhär så kan det inte mer än att sluta bra och påbörja en bra start :) jag hoppas! synd bara att jag har mycket med jobbet och skolan och allt >.< men ja, blir att gilla läget och hitta tiden och ta vara på den.

idag vakna man upp sidan om rodde och en mycket gosig rodde :) lyssna musik och sen blev klockan mycket >.< skulle ju jobba idag också så det blev upp i tid och inte ligga och dra sig för mycket i sängen. men jag gilla lördag kvällen, natten och söndag morgonen :) blev att ta tåget 11.37 för att komma i tid till jobbet och Emma jobba med mig också såklart :) det gick ovanligt bra idag (y) det gillar vi tjäna en hel del idag vilket gillades också. men trött som tusan var jag! och blev ännu tröttare. sluta jobba och gick till bussen för att ta den till stationen i lund, och tror du inte den JÄVLA BUSS HELVETET KÖR FÖRBI OSS >.< sjukt arg blev jag :@ så det var bara att vandra till nästa buss och ta den, missa 21.42 tåget som vi alltid tar efter jobbet och var hemma 20 min senare än vad vi brukar. bläääh på det! det pajja mycket av min dag >.< drack en chai latte så blev lite gladare :) för den är riktigt muuums :) 

nu är jag hemma och funderar på att starta en film och sova till den! blir ju jobb imorgon med efter skolan, men ska träffa rodde innan :) sen blir det jobb tisdag med efter dansen så kommer komma helt äcklig till jobbet >.< blir till att gilla läget, måste ju få ihop timmarna! sen blir det jobb onsdag med >.< för torsdag går jag på praktik så då hinner jag inte jobba! blääh, för denna veckan!

nej, nu tar jag och säger godnatt! får väl ngt roligt att berätta om imorgon hoppas jag :P jag kommer väl säkert klanta mig med ngt :P HAHA!

nej, nu höll jag på att glömma ): tack som fan rodde för en underbar myys lördag med dig <3

godnatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0