september månad är slut

gaah, jag vill bara skrika ut allt...



september månad är slut nu riktigt sköönt! vilket betyder mer tid behöver inte stressa med att få ihop timmar eller något! känns jävligt sköönt. har haft riktigt underbara stunder denna månad, det har varit en glad Jenny men även en sliten Jenny på slutet >.< men nu är det över.

imorgon böjar vi oktober månad och de blir en bra start med pratik i stället för skola (y) men denna dagen skjut mig. haft feber, men har släpt nu känns det som och haft en riktigt jävla huvudvärk. kändes som mitt huvud skulle sprängas i tusen bitar :S har varit jävligt arg fått panik. har även färgat håret idag (y) känns bra. behöver ngt nytt.

igår var det mest tårar som ville ut ;S FAAAAN säger jag bara! jag vet inte vad ska göra längre kan inte göra så mycket åt saken i heller. jag vet vad jag vill. men fan jag har haft så lite tid och så mycke jag velat göra. Jag vill ge dig så mycket, jag vill ge de mesta av min tid till dig, men har inte kunnat. fan jag vill bara få ut allt men vill inte säga mer här. men här känns det som jag kan prata ut om allt. men ändå blir det inte på det sättet jag vill få ut det. jag har så mycket kvar att ge. fan fan fan fan. jag klarar det inte en gång till. allt jag sagt står jag fast vid.

nej nu behöver jag komma på andra tankar. förutom allt så har det varit en ganska bra dag. har haft trevligt sällskap av lina som har varit jätte snäll och hjälpt mig med mitt hår, TACK SÅ JÄTTE MYCKET :) och haft en riktigt härlig prat stund med anette, kul att umgås med dig igen. har även träffat holmis och pratat en massa med han :) och nu har jag äntligen bestämt mig för att ta tag i allt. Imorgon ska jag ringa körskolan och börja med körningen och allt igen sen blir det även ett samtal till ungdomsm. för nya p-piller. nu ska det kämpas och jag vill göra mamma stålt så nu ska jag visa henne att jag kan och jag ska ha viljan!

FAAAN BULLEN, jag saknar dig så. känns som evigheter sen jag träffa dig ): och det är inte alls bra. men så blir det när det kommer in en pojk i bilden man blir mer upptagen. jag är verkligen sjukt glad för din skull. jag finns här när du har tid :)

imorse när jag cykla till tåget var det fucking 2,5 MINUS grader :S KAAAALLT JAAAA! blääh, fast det är härligt ändå. men saknar sommaren redan! den har gått för fort.

på söndag är det 1 år sen du försvann från alla ): du är saknad ska du veta! <3

nej, nu ska jag hoppa i sängen och vakna i tid. ska även läsa ur boken lite (y)

jag saknar dig en massa R!


How come everything turns out
Leaving me with more doubts
I feel like I´m upside down
And I don´t wanna be here

I go right
Shoulda gone left
And I say things
I should of not said
Look at me in this big mess
I don´t wanna be here

Everything I do
Is making me more confused
Oh it used to be easy
All I had to be was me
Now I´m mixed up






GODNATT :*



Never give up on the good times,
Gotta believe in the love you find (never give it up no, never give it up no),
Never give up on the good times,
Living it up is a state of mind (never give it up no, never give it up no)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0