meningslös dag :S

usch vilken dag...

det börjar med att man inte kommer upp ur sägen till skolan :S helt jävla konstig i huvudet och allt. så det blev att strunta i skolan! inge bra, men ja... vilade ut riktigt så jag klarar resten av veckan. sen vid 12.30 insåg jag att jag kan inte ligga i sängen hela dagen, så det bar av till eslöv för att träffa rodde :) sjukt trött och allt och han var på värsta flipp humöret :P HAHA. lite illa, men blev en massa myys! sen bar det av till jobbet med Hanna och Emma (y) kan ju inte skita i det, för måste komma upp i mina timmar >.< vi kommer till lunds station, men nej då har dom tekniska fel så dom kan inte öppna dörrarna så vi kommer inte ut och missar bussen till jobbet, så vi kom försent! på vägen till jobbet i bussen ser vi polisen som står vid två bilar som har krockat inne i lund och när vi nästan kommit till jobbet kommer ambulansen i högsta hugg :S Sen kommer vi till jobbet, helt irriterade för att vi blivit försenade pga det jävla tåget och på bussen försökte vi ringa för att berätta att vi blev lite sena men det tuta upptaget i telefonen hela tiden :S berättar om allt när vi kommer dit, då får vi till svar, men det gör inget för ingennting fungerar här, varken telefonerna eller internet :S vi blev lite ställda, jo då har det hänt ngt med tele 2 så vi kunde inte ringa xD så vi satt och lyssna på vår coach när han hade genomgång om våra 10 budord xD och sen helt plötsligt skulle vi leka idol och ha audition om vem som läste ringmallen bäst och argumentation och hela skitet, JAG VÄGRA! men det blev aldrig att vi gjorde det (YES) för allting börja fungera igen sen :) så vi satt och ringde den sista timmen :P riktigt chill :) Riktigt jävla myskodag har det varit :P

nu är man hemma, har kollat rally brudar och pluggat färdigt på vårt läxförhör eller prov eller ja vad det nu är vi ska ha imorgon i religionen :S skrivit svenskan och allt så jag är nöjd! känner mig väldigt duktigt också som har gjort det :P är ritkigt förvånad över mig själv :S

men ja, nu börjar klockan bli mycket och jag är irriterad över att mitt fish world inte fungerar så jag går och lägger mig i stället! det är ju skola imorgon så.

GODNATT :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0