helgen (y)

helgen har varit riktigt skoj...

roligaste helgen på länge (y) blev jägers i fredags :) förfest hemma hos axel. riktigt skoj var det. drog till jägers sen och kusin följde med. blev en hel del dricka :P kommer hem, så pratar man i telefon en timme typ. men det var riktigt skönt att få prata ut med dig, för saknar dig det gör jag verkligen! hann tyvärr inte träffa dig idag. men får bli i veckan :) vi får se.

igår var det twin like run (y) vilket jag verkligen tycker om (A) det är sjukt vad skoj det är. bullen var med hela dagen på stationen, sen blev det jägers på kvällen :) förfesta hemma hos mig med mamma, patrik och 2 vänner till dom (y) skojskoj. patrik bjöd på svenk whiskey (hur det nu stavas) den var riktigt uppfriskande om man säger så :P vid 22 drog vi till jägers, hämta även upp lina på vägen :) det blev dans skratt och massor med komplimanger :) dansa satan med bullen och mickeila :) skojskoj. sen blev jag även uppbjuden xD PINSAMT! patrik bara tänk så har han en 500 000 kr bil på parkeringen och en massa där hemma :P han tänkte bara på det xD men ja, var bara att gå upp och dansa. riktigt trevligt var det. där var en som slängde runt med mig precis som jag vore en vante eller ngt, han var riktigt skum. men jaja skoj var det! träffa även på Robin där och jasse. TACK ALLA FÖR EN TREVLIG KVÄLL :) <3

idag sov jag till 14.30 (y) helt slut efter allt :P men blev väckt av sandra som ringde och väckte mig >.< så hade kunnat sova längre. sen har man varit på 2 kalas, så har blivit riktigt mycket onyttigheter denna helgen /: det är inte allt för bra. nu ligger jag bara och degar i sängen (y) riktigt skönt! skola imorgon ju så, men har faktiskt sovmorgon :) SKÖÖNT!

nej, nu ska jag kolla film!

peace :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0