the smile on your face

fy vad mycket saker det händer på en vecka...


helgen var helt ok. på fredagen blev det fest hemma hos natha, emma, sunken och simon (y) det var rätt skoj :) sov där också och övningskörde dit (y) på lördagen kom patrik och hämta mig och sandra! så då blev det vidare till östraby! sen hem och bara dega :P sandra somna :P sen blev det en sån spontan puls att vi åkte till malmö och festa med helt nytt folk! det var lite skoj, men var ju inte direkt som vi tänkt oss :P hehe! men ska inte klaga så mycket! söndagen blev en deg dag i sängen (y) riktigt skönt att vila ut! dock tråkigt att dega själv ): men ja!

igår i skolan var det helt ok! 2 lektioner inte så mycket att klaga över precis men ja! sen hem pch bara ta det lugnt! träffade anette, glenn och helge igår :) riktigt trevligt! och idag sket man i skolan helt och hållet! men magen vill inte som jag vill och det suger >.< blääh! ringde vårdcentralen men dom har inte fått något besked om proverna än >.< det suger!

har degat hela dagen framför datorn idag :S inge bra! men pratar ju med finaste :)) iih, you make me smile! undras vad som händer idag blir väl kanske hem till kusinerna en runda! vem vet. har fixat Linas hår idag, hon fick en massa fin frisyr (y) så kul hon bara jenny varför går du inte frisör linjen :S jag bara vet inte blir väl att jag läser det sen :) ååh, jag är uttråkad! men ska nog fixa några saker och så!

imorgon blir det jobb, blääh på det >.< vill hellre träffa andré men nej, måste jobba ):

fan vad jag är sugen på att åka utomlands över vintern, hade varit så jävla skönt :D sticka iväg ett helt gäng och bara steka och supa :D fy fan vad skoj det hade varit! får väl drömma vidare med den saken...


the way you make me feel!


puuuss :*




saknar spanien med laget <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0