nästa looooooooooov

snart snart får man ett efterlängtat lov...


Det känns som dagarna bara flyger förbi :S eller i alla fall helgerna >.< vilket inte gillas från min sida! men snart snart blir det lov. riktigt skönt ska det bli att slippa skolan lite, inte för att jag är så mycket i skolan men ja ska bli skönt i alla fall (y) få tid till så mycket mer än bara skola, jobb och praktik!

idag var man ledig från skolan, vilket var väldigt skönt! men det var mindre skönt att vakna upp med världens huvudvärk och ont i magen >.< så blev att man sov bort hela dagen /: vilket inte i heller var så bra, men ja! sen blev det jobb idag >.< och jo fick tillbaka den sprängande huvudvärken och magonten då :@ blääh på det!

Nu har jag bestämt mig för att äta lite mat och mer regelbundet och sluta äta godis för att gå ner lite till i vikt! det är behövligt. och ja jenny ekström ska börja på hockey xD första träningen är på lördag (y) HAHA! det ska bli skoj faktiskt :P

det känns som jag inte har så mycket att prata om /: jag ska nog börja prata om ngt speciellt i stället men vet inte vad :S någon som har ngt förslag? vad som helst behöver en massa tips! börjar bli lite tråkigt och skriva om mitt liv hela tiden, fast visst kommer ju berätta om det hänt något roligt såklart :D

men kom med förslag om vad jag kan skriva om :) (A)

puuuusss på er :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0