because the night

jag kan inte sova...


helt ok dag på praktiken idag! hitta en tröja som SKA bli min :) jag gilla den! finns inte så mycket mer att säga om det, eller jo jag fick frågan om jag ville jobba där över jul, KLART JAG VILL :D så det ska bli skoj! längtar (y) mamma kom och hämta mig på nova eftersom vi skulle hem till anette efteråt för att vara med på sminkpatryt! det var riktigt trevligt (y) köpte en foundation och något till mina läppar! det var inte billigt, men det ska vara bra grejor så (y) det är bra!

gaah, fick dagens skratt idag :P säger inte vad det handlar om eller vem som sa ngt! men shiiit. ibland tröttnar man på att folk inte kan vara ärliga fullt ut, men ja! vissa har svårt för det. det går inte alls att visa sina svagheter, nej det funkar inte så för då är man inte ball längre! blir lite irriterad, men ja är bara till att skratta åt det! kan ju inte göra så mycket mer...

imorgon är det fredag och jag har ingen aning om vad som händer :S det är lite illa!

på måndag blir det etage i alla fall (y) kommer in gratis och allt :) det gillar vi!

nej, nu ska jag faktiskt försöka sova... och imorgon börjar mitt lov (y)

godnatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0