adrenalin kick!

aawwwiiiee fy fan vad skoj :)

igår följde man med kusin för han skulle köra rally på svampabanan i tomelilla. OCH GISSA VEM SOM FICK ÅKA MED :D JO JAAAAAAAAAAG! det var riktigt jävla skoj! bästa på länge. fick en sån jävla adrenalin kick :D hihi. detta vill jag verkligen göra om :)

idag är det den 4 oktober, det är 1 års sen du försvann från oss alla nu ); saknaden är enorm efter dig. hoppas du har det riktigt bra. <3

följde med mamma till blåkulla för att hålla henne sällskap! hitta saker till linnéa som jag köpte :) och efter ett tag ringer pappa och berättar att farfar har fått hjärtinfarkt ); snacka om att tårarna var nära. varför denna dagen /: han har blivit opererad och allt så nu är det bra, men han ska ligga kvar på sjukhuset i 5 dagar. men som tur hör pappa av sig om vad som händer och sker :)

imorgon ska man upp tidigt för att övningsköra (y) lite nervös faktiskt. har inte övningskört på länge /; illa, men idag har jag hållt på med programmet på datorn i 4 timmar typ (y) duktigt av mig tycker jag :)

nej nu ska jag kolla färdigt på programmet sen blir det sova!

PUUUUSSS OCH GODNATT :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0