what a night

Spinnin' my head around and taking my body under...


igår kväll hade jag det myyss (AA)

vilken dag det har varit idag :S försov mig med flit till skolan ;S måste skärpa mig :O jobba på rätt bra sen när jag kom till skolan (y) sen bar det av till wonderland och köpte en massa godis ;P som jag kunde mumsa i mig på jobbet (y) stack hem till hanna en runda sen, vi snacka en massa :) sen bar det av till tåget i stormen >.< blääh! stack till jobbet med Linda. blev typ helt dygnsur >.< kommer till jobbet och det går sjukt dåligt för mig, till och med så "chefen" blev förvånad, för så dåligt brukar det inte gå för mig :O så blev inkallad till kontoret och ja, tror ni inte chefen slår till mig på vänster arm där jag tagit sprutan, så skrek som fan för har sjukt ont i armen >.< efter jobbet blev det buss in till stationen och jag och linda är sjukt lyckliga för 21.02 tåget var försenat, så vi hoppar på det, sen märker vi att det aldrig går >.< nej då har ledningarna gått sönder eller ngt på grund av stormen >.< som tur var min låtsaspappa så snäll så han kom och hämta mig :) annars hade jag nog fan inte ens varit hemma nu :O så det har varit en katastrof dag idag >.<

men nu ska jag sova för mina ögon börjar gå i kors!

godnatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0