all i ever wanted

Oh all I ever wanted was to see you smiling...


suger att jag kände mig rätt frisk igår, för så var det inte när jag vakna idag i alla fall >.< hade sjukt ont i magen när jag vaka >.< så det blev ingen praktik idag ): men imorgon drar jag mig dit ändå för är så trött på att vara här hemma! det är fan inge skoj! så denna dagen har varit i princip som alla domm andra dagarna >.< sovit, kollat film, kollat tv, ätit och degat framför datorn! fast har även ring vårdcentralen. satt i telefonkö i en och en halv timme för att få prata med dom >.< och dom hade fortfarande inte fått mina provsvar från koloskopin! vilket jag börjar bli lite irriterad över :@

imorgon ser det inte ljust ut i alla fall! tror inte det blir jägers för min del ): vilket suger! hade nästan sett fram emot det! men jag klarar mig :P på lördag blir det däremot att fira Glenn :) fyllar 20 på måndag! grattis i förskott :)

haha, hade ett samtal med Emma innan idag :P hon blev väldigt paff över det xD HAHA! så snart blir det väl party för att jag ska få glöden igen xP HAHA! omg, säger jag bara! hon skulle fixa mig på blind date och allt, men är inte så mycket för det! vill veta och så vem det är innan. men ja, vi får väl se! hade varit skoj att dra till jägers ändå, men klarar mig rätt bra utan det! blir inte så mycket "raggande" längre där som det har varit förut, nu går man bara dit för att få dansa!

fan, jag håller på att få panik över allt! har tappat helt och hållet suget på skolan >.< måste få upp det igen! vafan det är svart ett halvår kvar. KÄMPA JENNY KÄMPA! har tappat helt greppet med att ragga och allt :S det kommer väl någon gång, men som sagt jag har tappat glöden i både de ena och det andra /: kanske borde få helt ny umgängskrets!? hmm, vet inte i alla fal... egentligen hade det varit så mycket skönare att bara dra på en utomlandsresa för att bara komma bort ifrån allt. hade verkligen behövt det i alla fall! alla börjar hitta en partner och slå sig ner, förlovar sig och allt! här står jag kvar mitt i smeten, saknar allt! det känns inte allt för bra! men får väl inte sluta kämpa /:

ja, jag vet ni flesta har fattat det! men nu har jag äntligen fattat det! jag är beroende av lypsyl och att dra bort skinnet från mina läppar /: dålig vana sen jag var liten :S men nu ska jag kämoa med att först sluta dra av skinnet från mina läppar sen jobbar vi på lypsylet (y) börjar redan imorgon, för har redan pillat av lite skinn! jag behöver sjukt mycket stöd! och ser ni mig pilla på mina läppar slå till mig! ni får lov, jag kanske blir sur, men det är för mitt eget bästa så! för jag ska sluta upp med att göra det helt och hållet i alla fall :))

fy fan vilken dryg dag det är idag, får spel tiden går så sjukt sagt och allt! och ja igår kom dom första snöflingorna och imorse var det första gången det hade lagt sig lite (y) vintern är påväg! tror det kommer bli en mysig vinter :) sen om allt blir som man önskat sig är det bara att vänta med att se /: hoppet finns i alla fall fortfarande kvar.

nu blir det lite mer film, sen blir det nog sova lite för det är väl inget annat roligt som händer idag >.< uttråkad som fan är vad jag är >.<

pusss på er :*



Kommentarer
Postat av: jannice

tycker du ska dra till jägers, så ses vi där ;)

2009-11-05 @ 19:52:32
Postat av: Emma Widell

yes, jag blev chockad , för så länge sen trodde jag fan inte att det var xD hhahaha. och du...? vad är det för fel på din umgängeskrets egentligen ;S? nana , i love u! om det inte blir jägers är du alltid välkommen hit på ett glad vin! :):)

2009-11-06 @ 10:23:01
Postat av: MICKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

äsch va fan, sluta va så depp

2009-11-08 @ 15:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0