ONT!

idag ville jag verkligen inte gå upp /:
men var så illa tvungen för att var tvungen och hämta passet!
så nu har jag det äntligen :)
går upp, fixar mig och sket i frukosten för jag mådde illa!
sticker ner till tåget,
in till eslöv, hämtar passet och drar till Lund!
växlar pengar, väntar på Emma en evighet och sen drar till jobbet!

FY FAN VILKEN JÄVLA DAG!
jag har mått illa sjuukt mycket,
haft riktig jävla äckel smärta i magen så jag inte visset var jag skulle ta vägen /:
kunde fan knappt prata eller få luft :S

efter jobbet tar vi bussen in till lund, ska gå till banken!
då får man se det äckligaste som finns,
en fet mans rövspringa,
det äckligaste jag sett!
kommer in på 7 eleven sen då får man se hennes rövspringa också!
muuums, säger jag bara eller inte xD

och sandra har kommit med så knäppa saker så jag garva så in i helvete :P
och suad har bara varit så sjukt jobbig idag >.<

men magen har fan varit värst :S
nu är jag sjukt glad att jag äntligen är hemma,
men här är så jävla tomt och ensamt );

saknar faktiskt mamma och dom /:

nu är det nära riktigt NÄRA!

imorgon är det midsommar,
ska vara hos sandra och fira det med hela gänget :)
riiiktigt myyys!
jag har fått uppgift till att göra kransar för det är bara jag som kan det xD
sen får någon annan fixa midsommarstången :P
sen blir det mat och massa gott! :*
det gillar vi!



JAG VILL HA SOMMARVÄRME NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0