lördag!

idag blev det ullared!
sov 3 timmar inatt typ /:
lite illa!
men sov i bilen till ullared också!

stanna i falkenberg för att äta frukost på Mc :D
blev pannkakor :) MUUUUMS!

sen fortsatte bilresan!
där var inte så mycket folk när vi kom till ullared!
men sen vid 12 då jävlar i det var det mycket folk >.<

Riktigt trevlig dag med mamma, moster och kusin :)

i bilen hem somnar jag nästan direkt!
sova hela vägen hem :D

sen kommer innanför dörren slänger mig i soffan och somnar :P
fick följa med mamma sen och hämta lillasyster, kände bara fan jag behöver sjukt mycket redbull för att bli pigg :P

kommer till kusinerna då har dom fått vildkatter av grannen som som sta tuckta upp!
klart jag vill hålla i en!
tar den och då biter den mig i tummen så sjuukt jävla hårt );
ser ut som värsta vampyrbettet :P
men sen blev vi massa bra vänner :)

väl hemma igen så blev det soffan och kolla film!
sen hände det inte så mycket mer :P

så har min dag varit :P

puuuuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0