har varit dålig på att skriva, så förlåt!



oj, nu har jag varit dålig med att skriva /:
men det får vi ändra på!
ja, är hemma igen i skåne!
kom hem den 3 januari typ efter 19.
och arg var jag den dagen för jag tåget jag åkte med från stockhom var försenat
 så jag missa mitt andra tåg från hässle till höör.
när jag kom hem blev det till att ta det lugnt ngn dag (:
var med Sandra och så.

dagen innan skolan börja alltså den 7 januari stack jag iväg med fru och Karro (:
mycket trevligt!
köpte en ny parfym. 
sen kom helgen var med Viktor en stund på kvällen!
massa skoj var det.
kändes rätt bra att vara med han.
men vi är vänner (:
senare på kvällen körde han mig hem till Axel för jag skulle följa med axel, bullen och fia till björket!
och det var massa skoj.
ångra inte en sekund att jag gjorde det.
träffa bror där och det var mycket trevligt.
sov hemma hos axel sen.
när jag vakna kom Lina och hämta mig så stack vi till mormor och morfar.
sen även till sven och marie.
sen blev det hem och lata sig för Oliver skulle komma!
så det blev en mycket trevlig natt med oliver.
ångrar inte det.
men nu verkar det inte hända ngt mer /:
men jaja!
det är helt cepe med mig för jag kan tycka det känns bra att träffa ngn som typ Oliver.
men jag får inga känslor så, kan väl vara för jag har haft så mycket otur med kärlek så jag vill vara säker innan mina känslor vill komma fram. 
det är ju rätt bra!

men ja.
gaaah, fru du är en del av mitt liv och jag vill inte leva utan dig!
 du betyder så fruktansvärt mycket och vår humor älskar jag. den är bara sååå bra (:
jagälskardigfru! <3

just nu sitter man i skolan, helt segt >.<
blir till att vara med viktor efter skolan, det ska bli skoj (:
fast blir inte så länge för där går inte så sena bussar til höör ):

gaaah, nu har jag bestämt mig för att jag måste flytta min mönstring.
blir rätt tufft att gå på jägers och sen ha fest med släkten för att fira min 18 års dag och patriks 40 års dag och hannas 5 års dag xP
och sen mönstra på måndagen efter det.
så det blir till att flytta fram den, får komma på ngn bra ursäkt :P
hehe.

det är bara 14 dagar nu tills jag fyller 18!
lääääängtar som fan. (:

har inte så mycket mer att säga idag.
så pusss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0