shopping och tingvalla med fru igår!

igår efter skolan drog man till Nova med Jannice (:
massa trevligt var det.
träffa robin i lund också.
vi blev helt paffa : P

vi skjuts hem av robin.
riktigt sköönt!

köpte ett par nya skor, en tröja, ett armband, klänning och presenter till Hampus och Magnus!

när vi kom till fru, fixa vi oss och åt.
låååång middag med massa skratt, det gillar jag (:

sen kom Hampus och vi börja supa (:
gick upp till bussen sen,
dit kom Adam, Markus, Elias, Simon och en massa andra.
trevligt trevligt.

första gången för mig på tingvalla då ja.
säger inte så mycket om det.
hade trevligt där med Jannice och Hampus och dom andra vi träffa på.
men sen fanns där ju folk man bara önska försvann.
fjortis brudar är inget jag gillar.
bussresan hem var vi mycket trötta.
satt med Kevin och Sanell på bussen,
dom bara hoppa in i vårt säte så vi skulle sitta i deras knä.

dom prata en massa, men till slut blev vi trötta och somna :P
vakna i löberöd då jannice hoppa av ):

sen vakna jag på nästa stopp och det var hörby,
där klev Sanell av,

nästa stopp klev jag av och hade sällskap med Frida min granne och hennes kompis hem (:
trevligt var det.

somna så fort jag la mig i sängen (:
vakna vid 1 tiden.
då var jag helt utvilad och mådde hur bra som helst (:

nu väntar jag bara på att fru ska höra av sig,
för det blir 18 års ferre ikväll (:
det gillar vi.
ska flörta med min låtsas pappa om skjuts hem till jannice, eller så får jag flörta med min kusin!

det ska lösas i alla fall.

funderar på att hoppa in i duschen, känner mig inte så jätte fräsch precis xP

HAHA.

jaja, ha en bra lördags kväll (:

puuuuuusss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0