läääääääääängtar!

måndag idag, alltid lika sega och blir alltid lika tråkiga på eftermiddagarna >.<
det börja ju jätte bra med att mitt tåg var inställt som jag skulle ta, så blev försenad till skolan.
men det var rätt skönt (:

hade rätt roligt med fru, lika mycket skitsnack att prata om som hänt under helgen xP

sen kom vi ner till sallius, 
säret slog mig på rumpan men våga inte säga ngt utan gjorde några konstiga rörelser.
han vågar väl inte såga så mycket nu xD
HAHA!

seg dag mycket seg dag!

efter skolan tog jag tåget till lund, mötte upp Soffe, Matilda, Elin och Jennifer där.
tog tåget sen till helsingborg för vi skulle inventera med laget.

inventera med SoffeTuffe, mycket trevligt!

hem sen och lägga sig i sängen framför laptopen xP

gaaah, jag vill träffa dig så gärna! har mega skoj med dig och det känns faktiskt en massa bra!
du har förändrat dig riktigt mycket, du är inte samma person längre, du är helt mega gullig (:
trivs i ditt sällskap!
vill träffa dig (a)

oj, nu glömde jag nästan berätta det viktigaste som vi bestämde idag.
det blir en helt´underbar kväll/ natt på fredag (;
JAAAAAAAAAAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!

pussss ;* 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fredag kommer bli super!

2009-01-20 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0