du är betydelsefull för mig <3

skolan idag var helt okej.
jag och jannice hade massa skoj när jag kom upp till berga igen (:
du är verkligen betydelsefull för mig och jag bara älskar våra stunder tillsammans!
finns ingen som kan fylla din plats i mitt hjärta som du gör med glädje.
du är en av mina bästa vänner och de kommer du alltid att vara.
kommer aldrig släppa taget om dig fru <3

palla inte hela skoldagen idag så jag stack till hörby!
gaaah, är verkligen glad att jag gjorde det.
det känns bara bättre och bättre varenda gång jag träffar dig!
det börjar bli lite läskigt, men jag trivs riktigt mycket i ditt sällskap.
du får mig att känna mig tom på ord /:
det är positivt, men ja. vill inte känna så rikitgt än.

när man stod och vänta på bussen kom tuffe robin och pasera.
hörde det direkt på ljudet och såg.

nu är man hemma och tar det lugnt, vilket är skönt men saknar sällskapet.
din närhet och mys saknar jag.

mamma har börjat på vikt väktarna vilket är massa bra eftersom jag bantar (:
nu betyder det nämligen att vi får nyttigare mat här hemma vilket är bra.
det gillar vi.

med mitt avtal går det en massa bra faktiskt (:
har snart hållt mig i en vecka.

måste bara få säga det, jag fyller snart år (:
bara en vecka kvar och jag läängtar.

läääängtar som fan tills fredag också, kommer bli en massa bra dag (:
iiiih, ^^

men nu har jag inte så mycket mer om att berätta idag.

pussss ;* <3


Kommentarer
Postat av: jannice, din vän!

jag älskar dig,

blev helt glad för ditt söta sms innan :$

2009-01-20 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0