18 år igår då ja (:




igår fyllde man 18 år då ja (;
dagen började bra, men att alla sjöng för mig och skicka sms och allt.
efter jag varit nere på sallius, kommer jag upp på berga,
då har fru och karro satt up bilder på mig >.<
samma bild somd en ovanför.
PIIIIIIIIIIINSAMT!

även min jacka blev pyntad och hela jag.
efter åkte jag till hässle för jag skulle på teori lektion.
börja må väldigt dåligt då /:
skyndade mig hem efteråt, packa mina saker och drog till hörby.

kom till hörby, beställde pizza och stack hem till natha.
jag, Sandra, Berg, Natha, Sandra och Emma krängde pizza.
sen tog dom fram chips och allt, men jag åt inget av det,

senare på kvällen börja jag få ferber och börja må ännu sämre ):
drack en cider, men hjälpte inte så mycket, mådde bara sämre av det.
så det blev inget supande ):

tack som fan alla för hur ni gjorde min födelsedag (:
kunde ju inte fått ngn bättre födelsedag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0